昨天是31號,看著日期顯示這個數字,心裡有小小滿足感
好快,一個月,怎麼感覺走很久
好慢,才31天,你回來還要很久


昨天的那通電話,好暖
明明每天都有講話,但昨天的電話讓人覺得特別
你想多講點話,捨不得掛電話的聲音,我馬上奔去交誼廳

我覺得在睡前,可以聽到你的聲音,或是聽你哄我睡覺放音樂給我聽很幸福
幫我趕走可怕的噩夢,我像小女孩一樣窩在被窩裡,只聽著你的聲音!!!

今天一早起床看見你傳來的訊息
oh~~~快速看過一次之後,又一個字一個字仔細看
然後很開心很開心,眼淚流下來
笑著回你那串文字!

btw happy one month anniversary!loll i know one month is nothing but the pass month i really enjoyed your company and i'm really glad i have you by my side all the time.even tho we are separated far apart and i am not there for you...you are still willing to be with me and stay by my side to let me lean on you when i  tired.everyday i look forward your text msg...to hear your voice and to see the silly but super cute you giggling and blushing.you've brought so much happiness into my life.thank you for share your heart with me.thank you for always being so caring and supportive of me.thank you for trusting me and not letting honor my hands.i won't let you down...i'm here for you and my heart is all yours :) 你把我融化了被你攻佔了

sweet dreams my dear
correction not honor but "go of"...stupid phone loll

我不是公開肉麻文字讓人眼瞎,只是人老了會忘記許多事情,要把當下最真的感覺記下來!

一早起床看見你因為31天很有感觸的跟我說這一些,我很感動
於是我也對你說了一小串話,這個月生活有你這個重心,最大的改變,就是什麼事情都可以跟你分享
開心的時候想讓你知道,聽你在那頭笑
我做蠢事的時候看你傻眼的表情
生氣的時候有人讓我抱怨,然後你總有辦法逗我笑
累的時候有人可以讓我依靠著,坐在椅子上...躺在床上...靜靜看著太平洋對岸的你
喜怒哀樂都有你陪著

我本來就不孤單,但有你之後,更溫暖了!
好像無形的手牽著我
講話的時候像在台南錄音的那種距離...(你知道的)
淡淡的...淡淡的...一點滴滴累積變濃濃的

那天聽到Jason Mraz- Lucky
看著歌詞...眼淚就這樣掉下來

Do you hear me,
Talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky, oh my, baby I'm trying

Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music fill the air
I'll put a flower in your hair

though the breezes through trees
Move so pretty you're all I see
As the world keeps spinning round
You hold me right here right now

現在養成習慣每天都要聽好幾次XDDD
Lucky I'm in love with my best friend

As the world keeps spinning round
You hold me right here right now


我特別喜歡這歌詞!!!


dear,我沒有想太多,因為你總為我設想,我沒有擔心你,我總是享受當下的快樂
其實,我沒有思考太多未來的方向,現在這個時刻,我只想好好感受一切
我把那些現實的問題拋到腦後,以後再說...到時候再說...
感謝你 所有的一切
雖然很遠,但是我真的可以感受到那溫度,就在我心裡!hug tight


arrow
arrow
    全站熱搜

    Amber Lo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()